MRKTNG MRTH

NEW REALITY
Сформуйте проактивну маркетинг-стратегію воєнного часу разом із топовими представниками індустрії

Online

| 27.10.2022

MRKTNG MRTH

NEW REALITY

Сформуйте проактивну маркетинг-стратегію воєнного часу разом із топовими представниками індустрії

Доступ за мінімальним донатом до 26 жовтня!
Днів
-3
-5
Годин
-1
-4
Хвилин
-2
-4
Секунд
-2
-9

    Долучитися до ОНЛАЙН трансляції за донат

    Від 300 грн.
    У мене є промокод

    Генеральний партнер

    Технологічний партнер

    MRKTNG MRTH відбудеться ONLINE

    Ми б дуже хотіли зустрітися та обмінятися досвідом наживо, а також влаштувати ефективний нетворкінг. Але зараз на першому місці – безпека. Саме тому MRKTNG MRTH відбудеться в онлайн-форматі. Доступ до трансляції надається за донатом.

    З учасниками, які придбали офлайн-квитки, найближчим часом зв’яжеться менеджер.

    Ворог не зіпсує наші плани розвивати бізнес та зміцнювати економіку!

    Наближаємо перемогу разом.

    10+
    найдієвіших кейсів
    100+
    учасників
    5000+
    онлайн-глядачів

    Головна тема MRKTNG MRTH — маркетинг сміливості.

    Уже понад шість місяців український народ воює за свободу своєї країни та усієї Європи. І робить це на всіх фронтах: бізнесовому, економічному та креативному. 27 жовтня на MRKTNG MRTH поговоримо про те, як компаніям адаптувати маркетинг-стратегію до нових реалій, аби продовжувати підіймати вітчизняну економіку та ефективно комунікувати про війну на увесь світ.

    MRKTNG MRTH вкотре об’єднає топових маркетинг-, digital- та комунікаційних фахівців.

    1
    разом проаналізувати сучасні тренди та виклики галузі
    2
    знайти рішення актуальних питань
    3
    не дати вам спустити бюджет на маркетинг-активності

    Програма

    Порядок та час виступу може бути змінено
    10:00 - 10:20

    Вступне слово

    10:20 - 10:40

    Максим Кот

    Head of Sales

    Анастасія Верба

    PR Manager

    Як Live Commerce вдосконалює клієнтський досвід?

    • Live Commerce як тренд. Кейси, що підтверджують його ефективність
    • Чому взаємодія з клієнтами під час прямих ефірів ефективніша, ніж стандартний маркетинг підхід?
    • Як клієнтський досвід впливає на конверсію?
    10:40 - 11:00

    Юрій Дума

    Managing Director

    Що змінив 2022 у побудові стратегій у світі та до чого тут Україна?

    • Українізація та знищення синдрому меншовартості. Що це означає для нас та світу?
    • Маркетинг під сиренами та прицілом громадського засудження. Як війна обʼєднує та формує комунікації
    • Людяність — тренд, про який стільки говорили, стає фокусом та рубіконом
    11:00 - 11:20

    Тетяна Шерман

    Директор департаменту з маркетингу та комунікацій

    Соціальний маркетинг: бути добрим вигідно

    • Як знайти баланс між задачами бізнесу та бажанням зробити світ кращим?
    • Цифри, які вражають та змушують замислитись
    • Практика: світові кейси та кейси від Academy DTEK
    11:20 - 11:40

    Дмитро Білецький

    Head of Business Development and Sales

    Digital-маркетинг під час війни

    12:00 - 12:20

    Оксана Стехіна

    Chief Business Development Officer

    Український медіаринок 2022 – вимушена глобалізація як винятковий шанс

    • глобальні медіатренди в контексті українських реалій
    • інтеграція українських маркетингових спеціалістів в міжнародні проекти як глобальний репутаційний інструмент для України
    • яку маркетингову культуру українці можуть експортувати, а яку важливо імпортувати
    12:20 - 12:40

    Тетяна Куца

    СМО

    Як збагнути нові потреби клієнтів і продовжувати рух вперед під час кризи

    • Споживачі розповідають про те, що їх турбує і надихає. Де шукати цю інформацію?
    • Реакції українців на ініціативи бізнесу. За що люблять та хейтять?
    • Потреби клієнтів весь час змінюються. Як дізнаватися про зміни та своєчасно реагувати на нові запити ринку?
    12:40 - 13:00

    Олександр Колб

    CEO

    Реклама на часі. Як змінилась ефективність та популярність інструментів діджитал-маркетингу під час повномасштабної війни

    • Український бізнес має дуже великий імунітет до змін в зовнішньому середовищі!
    • Українці швидше приймають рішення про покупку за умови наявності товарів та коротких термінів доставки. Хто з гравців забезпечить наявність і логістику — той виграв.
    • Performance first! Хто зараз є у Shopping, або у перших рядках видачі Google, той забирає покупця.
    13:00 - 13:20

    Ірина Шинкаренко

    Директорка з реклами та маркетингу мережі

    Держава та бізнес: разом наближаємо перемогу

    • Моделі взаємодії бізнесу та держави: від колаборації до синергії, коли всі працюють на спільний результат, сьогодні, як ніколи, актуальні.
    • Приватне та державне партнерства у реалізації спільних проектів. Бізнес ініціює і втілює його в життя та отримує позитивний фідбек від суспільства, держава отримує очікуваний результат на користь суспільства.
    • Основні напрямки соцІальної відповідальності Епіцентру: оборона, медицина, освіта, спорт. Працюємо на Перемогу.
    13:20 - 13:40

    Анна Нішніанідзе

    керівниця комунікаційного відділу

    Що бісить благодійні фонди?

    • Стереотипи щодо благодійних фондів
    • Колаборації з фондами, як інструмент піару для бізнесу
    • Партнерства з медіа та інфлюенсерами
    13:40 - 14:00

    Влад Болсун

    креативний директор

    Як адаптувати свою комунікацію в сьогоднішніх реаліях

    • Досліжуйте нові канали і нові формати
    • Використовуйте колаборації
    • Слідкуйте за контекстом
    14:00 - 14:20

    Олександр Тарасов

    Head of brand

    Мобілізація бренду та комунікації під час війни. Кейс компанії FAVBET "Прокачка авто для ЗСУ

    • Трансформація бренду та комунікацій в умовах війни
    • Новий фокус українських маркетинг кампаній: підтримка держави та ЗСУ
    • Кейс "Прокачка авто для ЗСУ"
    14:20 - 14:40

    Ілля Ануфрієнко

    СЕО & creative director

    Продуктова чи іміджева комунікація: як упаковка може розчулити мільони людей

    • як бренду мати голос під час війни, гучно говорити та при цьому бути актуальним і не спекулювати на темі війни
    • як гарна ідея може заощадити мільоннні медіа бюджети
    14:40 - 15:20

    Олена Плахова

    директорка з управління репутацією та маркетингом

    Катерина Машевська

    Керівниця проєкту

    Тренди та бренди: відкритий діалог про ефективні маркетингові інструменти

    • Стан репутаційного колапсу: пристосуватися чи трансформувати реальність навколо себе
    • Соціальні комунікації: як не впасти в крайнощі, інтегрувати гармонійно та підсилити бренд-комунікації
    • Метавсесвіт і нові можливості для брендів та споживачів
    • CRM-маркетинг – як ефективно монетизувати знання про власного клієнта
    15:20 - 15:40

    Олена Осипчук

    PR-директор

    Комунікації бізнесу з клієнтом під час війни: виклики та рішення

    • Як комунікувати коли почалася війна?
    • Але що робити, коли щось не так?
    • Який меседж потрібен, щоб бренду донести свої цінності?
    15:40 - 16:00

    Владислав Стрикун

    Head of Marketing

    Як продукту стати топовим в AppStore на ринку США: перформанс в рекламі

    • Диференціація продукту і навіщо це маркетингу
    • Застосування практики перформанс маркетингу на Facebook
    • Формування креативної стратегії в sales-driven компанії
    16:00 - 16:20

    Катерина Куницька

    тренерка з розвитку емоційного інтелекту, коучиня

    Емоційна стійкість, на що спиратись в собі, щоб віднайти себе в новій реальності

    • Що таке «емоційна стійкість»
    • Що таке життєві опори і як зрозуміти, які саме ваші
    • Чому ми втрачаємо опори під час криз
    16:20 - 16:40

    Ольга Чевганюк

    Операційна директорка

    Розвиток зоозахисної організації в Україні: фандрейзинг, колаборація фонду та бізнесу, а також лідерів думок

    • Ефективна благочинність: дієві лайфхаки
    • Важливість креативу в соціальних проєктах
    • Успішні кейси
    16:40 - 17:00

    Анна Зарицька

    Директор з маркетингу, нових продуктів та стратегічного розвитку

    Ірина Проніна

    Директор з персоналу та юридичних питань

    Масштабування соціальної відповідальності бізнесу в реаліях сьогодення

    • Як змінилися пріоритети корпоративних філантропів, в який бік варто «дивитися» бізнесу»
    • Соціальні проєкти - як основний напрямок маркетингової комунікації бренду із зовнішніми та внутрішніми аудиторіями
    • Інтеграція продукту компанії в КСВ-проєкти

    Формат участі

    ONLINE

    • доступ до онлайн-трансляції MRKTNG MRTH
    • можливість поставити запитання фахівцям
    • запис марафону
    • презентації спікерів
    Зареєструватись

      Долучитися до ОНЛАЙН трансляції за донат

      Від 300 грн.
      У мене є промокод

      Теми MRKTNG MRTH 2022

      01Як побудувати антикризову маркетинг-стратегію 2023

      04Особливості розвитку особистого бренда за війни

      02Найкращі кейси соціального маркетингу та корпоративного волонтерства: як бізнес у співраці з державою наближає перемогу

      05Глобалізація комунікацій: як бізнесу вдало комунікувати у digital та які маркетинг-інструменти обрати для виходу на міжнародний ринок

      03Волонтерські комунікації: чому вислів «добрі справи роблять тихо» не працює та де лінія розмежування між допомогою армії та піаром на цій темі

      06Customer relations: як споживача перетворити в адвоката бренда

      Щороку ми проводимо MRKTNG MRTH для

      CMO та фахівців з маркетингу різних напрямів

      які не бояться експериментувати та впроваджувати нові інструменти просування

      керівників та ключових спеціалістів агенцій

      охочих перейняти досвід колег, надихнутися крутими кейсами та вразити креативом у новому році

      PR-фахівців

      які прагнуть задіяти нові ефективні канали комунікацій

      блогерів та інфлюенсерів

      для яких марафон — це чудова нагода дізнатися про тренди розвитку персонального бренда та завести корисні знайомства

      Спікери

      Досвідом на MRKTNG MRTH поділяться практики, воєнні маркетинг-кейси яких виявилися найбільш ефективними за показниками та вражаючими за емоційністю

      Олександр Тарасов

      Head of brand Тема: Мобілізація бренду та комунікації під час війни. Кейс компанії FAVBET "Прокачка авто для ЗСУ

      Тетяна Куца

      СМО Тема: Як збагнути нові потреби клієнтів і продовжувати рух вперед під час кризи

      Владислав Стрикун

      Head of Marketing Тема: Як продукту стати топовим в AppStore на ринку США: перформанс в рекламі

      Ірина Шинкаренко

      Директорка з реклами та маркетингу мережі Тема: Держава та бізнес: разом наближаємо перемогу

      Ірина Проніна

      Директор з персоналу та юридичних питань Тема: Масштабування соціальної відповідальності бізнесу в реаліях сьогодення

      Анна Зарицька

      Директор з маркетингу, нових продуктів та стратегічного розвитку Тема: Масштабування соціальної відповідальності бізнесу в реаліях сьогодення

      Ольга Чевганюк

      Операційна директорка Тема: Розвиток зоозахисної організації в Україні: фандрейзинг, колаборація фонду та бізнесу, а також лідерів думок

      Максим Кот

      Head of Sales Тема: Як Live Commerce вдосконалює клієнтський досвід?

      Анастасія Верба

      PR Manager Тема: Як Live Commerce вдосконалює клієнтський досвід?

      Катерина Машевська

      Керівниця проєкту Тема: Тренди та бренди: відкритий діалог про ефективні маркетингові інструменти

      Тетяна Шерман

      Директор департаменту з маркетингу та комунікацій Тема: Соціальний маркетинг: бути добрим вигідно

      Олександр Колб

      CEO Тема: Реклама на часі. Як змінилась ефективність та популярність інструментів діджитал-маркетингу під час повномасштабної війни

      Олена Осипчук

      PR-директор Тема: Комунікації бізнесу з клієнтом під час війни: виклики та рішення

      Анна Нішніанідзе

      керівниця комунікаційного відділу Тема: Що бісить благодійні фонди?

      Юрій Дума

      Managing Director Тема: Що змінив 2022 у побудові стратегій у світі та до чого тут Україна?

      Дмитро Білецький

      Head of Business Development and Sales Тема: Digital-маркетинг під час війни

      Катерина Куницька

      тренерка з розвитку емоційного інтелекту, коучиня Тема: Емоційна стійкість, на що спиратись в собі, щоб віднайти себе в новій реальності

      Олена Плахова

      директорка з управління репутацією та маркетингом

      Оксана Стехіна

      Chief Business Development Officer Тема: Український медіаринок 2022 – вимушена глобалізація як винятковий шанс

      Влад Болсун

      креативний директор Тема: Як адаптувати свою комунікацію в сьогоднішніх реаліях

      Ілля Ануфрієнко

      СЕО & creative director Тема: Продуктова чи іміджева комунікація: як упаковка може розчулити мільони людей

      Долучайтеся до MRKTNG MRTH, аби

      • Дізнатися про нові, продиктовані війною, вимоги до маркетингових комунікацій та customer relations
      • Розвинути соціальний напрям у комунікаціях компанії
      • Разом із найкращими фахівцями ринку сформувати дієву стратегію, коли здається, що планування — це щось «на довоєнному»
      • Знайти нестандартні способи просування бренда, уникаючи скандального хайпу на темі війни

        Долучитися до ОНЛАЙН трансляції за донат

        Від 300 грн.
        У мене є промокод

        Ми сформували контент MRKTNG MRTH таким чином, аби фахівці кожної ланки та спеціалізації отримали відповіді на актуальні для них запитання.

        Директори з маркетингу та комунікацій отримають готові рішення побудови стратегії, що точно спрацює у турбулентні часи та допоможе оптимізувати витрати.

        Представники digital-спільноти визначаться з найбільш ефективними для їхнього проєкту інструментами просування, збільшення конверсії та залучення клієнтів.

        Власники бізнесу дізнаються, які трансформації всередині компанії допоможуть їм зберегти робочі місця, зміцнити репутацію та підвищити прибуток.

        Фахівці з комунікацій опанують нові інструменти взаємодії з аудиторією, що посилять результативність їхніх активностей на ринку.

        Фрилансери дізнаються про найбільш актуальні навички на українському та міжнародному ринках, зможуть знайти нові проєкти та повернути довоєнний дохід!

        40%

        Саме стільки маркетологів стикнулися з потребою змінювати tone of voice та меседжу до клієнтів (За даними дослідження Webpromo). Не витрачайте час та ресурси на експерименти!

        Спрацюйте на випередження і побудуйте комунікаційну стратегію для вашого бренда разом із лідерами маркетинг-галузі українського ринку вже 27 жовтня.

          Долучитися до ОНЛАЙН трансляції за донат

          Від 300 грн.
          У мене є промокод

          Відгуки

          Організатори

          Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять

          лідер ділового контенту Delo.ua
          онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua
          дайджест ділової жінки Womo.ua
          журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших»

          Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких

          Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу
          PR-марафон: огляд трендів PR-газузі
          Zavtra: конференція унікальних тинейджерів
          актуальні інструменти кібербезпеки від провідних фахівців із захисту даних
          HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій
          Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу

          Marketing Media Review — онлайн-медіа про маркетинг, креатив та комунікації: новини, огляди трендів, авторські колонки, кейси та інтерв’ю.