Offline | Online
Адаптуйте свій маркетинг під зміни ринку та навчіться створювати ефективні кампанії з обмеженими ресурсами
Обирай для себе зручний формат участі
В умовах війни українські бізнеси були вимушені оптимізувати бюджет на маркетинг та рекламу, шукати нові ринки збуту та тестувати нові технології. Водночас компанії продовжують допомагати ЗСУ та запускати ефективні соціальні проєкти.
Зараз точно не час повної зупинки активностей, необдуманого скорочення штату чи затяжного режиму очікування. MRKTNG MRTH акумулює досвід представників найбільших українських компаній та агенцій, аби допомогти учасникам обрати дієві маркетингові інструменти.
Реєстрація
ведуча MRKTNG марафону, головна редакторка
ведучий MRKTNG марафону, телеведучий
керівник проєктів з інноваційних рішень для бізнесу
Маркетинг по-новому: як Big Data допомагає бізнесам зростати
Бренд-директор
Як бренду під час війни не скотитися в байрактарщину?
маркетинг-директорка
Як задовольнити найбільш важливі очікування та потреби споживачів фінансової категорії у буремні військові часи
директор із управління репутацією групи компаній
Сервіс під час війни: як виправдати очікування клієнтів
Автор і лектор курсів з інвестицій
Вплив маркетингу на інвестиційну привабливість бізнесу
Кава-брейк
керівниця проєкту
PR-директорка
директорка з управління репутацією та КСВ
керівник департаменту комунікацій, PR та GR
директорка з корпоративних комунікацій
Соціальний маркетинг & бізнес-інтереси: як створити ідеальний метч
CMO
Як маркетингу створювати додану цінність за умов, коли ринок впав у 10 разів
креатор
«Нація переможців»: якою має бути комунікація у військовий час
директор з маркетингу та інновацій
Хроніки швидкого занурення, або як будувати нетривіальний соціальний маркетинг під час війни
співзасновник, senior copywriter
директор з маркетингу
директор з маркетингу
засновник та креативний директор
Використання штучного інтелекту в бізнесі: кейси та результати
Обід
директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку
«Шукай, працюй, перемагай»: як почуває себе ринок реклами у 2023 році
Chief creative director
незалежний артдиректор
founder & creative director
Creative Director
співзасновник
Трансформації креативного ринку під час війни
маркетинг-директор
Оновлюємо бренд не на папері, а в головах людей
Завершення конференції
відновити маркетинг-активності вашого бізнесу з урахуванням нових бізнес-реалій
максимально ефективно використати виділений на маркетинг бюджет
підвищити продуктивність маркетинг-команди, правильно розставивши акценти
запустити у 2023-му креативні соціальні проєкти, що підвищать лояльність аудиторії та допоможуть країні
створити круті колаборації та обмінятися досвідом із креативною спільнотою
01Перерозподіл ресурсів у сучасних умовах: на чому сфокусуватися вашому бізнесу для кращого результату
04Як зберегти ефективність кампаній за скороченого фінансового ресурсу
02Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти
05Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку
03Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту
06Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу
07Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси
Список спікерів буде доповнений незабаром!
Долучайтеся до MRKTNG MRTH та дізнайтеся, як поетапно відновити активність головних маркетинг-каналів без шоку для бюджету.
CMO та фахівців з маркетингу різних напрямів
які прагнуть до постійного професійного розвитку та не бояться впроваджувати нові інструменти задля кращого результату
керівників та ключових спеціалістів агенцій
охочих перейняти досвід колег та надихнутися крутими кейсами
PR-фахівців
які прагнуть задіяти нові ефективні канали комунікацій
власників бізнесу
для яких важливо розібратися, як просувати продукт, залучати та утримувати клієнтів за часів невизначеності
блогерів та інфлюенсерів
для яких марафон — це чудова нагода дізнатися про тренди розвитку персонального бренда та завести корисні знайомства
На учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.
- на стільки у середньому упав дохід українських компаній через війну.
Дізнайтесь, як досвід спікерів допоможе побудувати маркетинг-стратегію з обмеженим доступом в умовах невизначеності для вашого бізнесу
Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять
Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких
Marketing Media Review — онлайн-медіа про маркетинг, креатив та комунікації: новини, огляди трендів, авторські колонки, кейси та інтерв’ю.
Місцем проведення MRKTNG MRTH стане Unit City — перший в Україні та найбільший у Східній Європі інноваційний парк, розташований за адресою вул. Дорогожицька, 3. Представники креативної спільноти зберуться у залі Unit.Verse, у корпусі В12.
У разі повітряної тривоги учасники зможуть пройти до укриття на території.
Заповніть форму та отримайте доступ до безкоштовної онлайн-трансляції