bws logo

Зачекайте...

Без назви-1

25.06.2024, Київ, офлайн

БРЕНДИНГ НАДМОЖЛИВОСТЕЙ

Адаптуйте свій маркетинг під зміни ринку та навчіться створювати ефективні кампанії з обмеженими ресурсами

    Спеціальна вартість до 20 червня

    днів
    годин
    хвилин
    секунд
    6000*
    8000

    *вартість квитка вказана до оподаткування

    БРЕНДИНГ НАДМОЖЛИВОСТЕЙ

      Спеціальна вартість до 20 червня

      днів
      годин
      хвилин
      секунд
      6000*
      8000

      *вартість квитка вказана до оподаткування

      Генеральний партнер

      Генеральний інформаційний партнер

      400
      учасників
      2
      панельні дискусії
      20+
      спікерів
      Image Image Image

      З лимонів – лимонад. Брендинг надможливостей

      У 2024 році українському бренду недостатньо просто бути присутнім в інфопросторі. Це база. Сьогодні перед маркетологами та комунікаційними фахівцями стоять нові завдання:

      • побудова клієнтського сервісу
      • створення безбар’єрних рішень
      • пошук нестандартних колаборацій
      • робота з репутацією
      • посилення бренда роботодаця
      • використання нових технологій та ШІ

      Найважливіший скіл, який опанували і продовжують вдосконалювати маркетологи в Україні, — «робити з лимонів лимонад». Всупереч обставинам вони запускають кампанії з мільйонними охопленнями, вражають світ креативом та створюють неймовірні соціальні проєкти.

      MRKTNG марафон об’єднає топових фахівців індустрії, аби обмінятися найкращими практиками перетворення викликів у можливості для зростання бренда.

      Спікери

      Цьогоріч на MRKTNG марафоні досвідом поділяться
      Сергій Грабчак

      Сергій Грабчак

      директор з маркетингу

      Тема: Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі

      Олена Плахова

      Олена Плахова

      директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

      Тетяна Парфільєва

      Тетяна Парфільєва

      Cпівзасновниця та креативна директорка

      Іван Кришталь

      Іван Кришталь

      Cпівзасновник та CEO

      Ксенія Сікорська

      Ксенія Сікорська

      маркетинг-директорка

      Тема: Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації

      Тетяна Шерман

      керівниця департаменту маркетингу і комунікацій

      Іванченко

      Віктор Іванченко

      керівник Strategy & R&D

      Тема: Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї

      Олена Осипчук

      Олена Осипчук

      PR-директорка

      Ірина Метньова

      засновниця і креативна директорка

      Наталя Холод

      Наталя Холод

      засновниця та СЕО

      Оксана Стехіна

      CBDO dentsu Ukraine та Global Network Director iProspect Global

      Тема: Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки

      Олена Зубарєва

      Олена Зубарєва

      директор зі стратегічних комунікацій

      Олексій Волошин

      Олексій Волошин

      CEO керуючої компанії

      Ірина Прокоф‘єва

      ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень

      Катерина Волошина

      Катерина Волошина

      продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

      Катерина Співакова

      Катерина Співакова

      директор з комунікацій та GR

      Тема: Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів

      Катерина Сахарнова

      директор з маркетингу

      Ганна Кочегура

      Ганна Кочегура

      комікеса, резидентка Підпільного Стендапу

      Василина Петлицька

      директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY

      Тема: Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA

      Олександр Черепкін

      Олександр Черепкін

      Key Account Sales в Україні

      Олександр Шевченко

      Олександр Шевченко

      заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу

      Тема: Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі

      Надія Сперчун

      директорка з маркетингу

      Тема: Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ

      Володимир Рабчун

      ведучий

      Нікіта Добринін

      ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер

      Антон Бокий

      Антон Бокий

      Head of Group Brand Marketing

      Anna-Ilyenko

      Анна Ільєнко

      Sales & Development Director

      Тема: Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші

      Марія Бабко

      Марія Бабко

      керівниця департаменту маркетингу

      Анна Давиденко

      celebrity marketing manager та співавторка подкасту «Не під запис»

      Борис Цомая

      експерт з маркетингу

      Ігор Блистів

      Ігор Блистів

      директор з маркетингу на інновацій

      Поліна Толмачова

      маркетинг-директорка ICTV та ICTV2

      Олександра Погоріла

      Олександра Погоріла

      засновниця та керівна партнерка UAGENCY, директорка з комунікацій UFuture

      Марія Богатікова

      Марія Богатікова

      Head of PR

      Валерія Лавська

      CMO

      Тема: Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність

      YUriy-Hladkyy

      Юрій Гладкий

      засновник і СЕО

      Olena Andrienko

      Олена Андрієнко

      заступниця директора з правових питань

      Тема: Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності

      Формат участі

      Offline

      • Досвід 25+ спікерів
      • Нетворкінг з понад 400 колегами
      • Участь у нагородженні X-RAY Marketing Awards
      • Кава-брейки
      • Обід
      • Презентації спікерів
      • Запис заходу
      Зареєструватися

        Спеціальна вартість до 20 червня

        днів
        годин
        хвилин
        секунд
        6000*
        8000

        *вартість квитка вказана до оподаткування

        Програма

        Програма

        9:00 - 9:55
        Реєстрація, вітальна кава
        9:55:-10:10
        Ведучі першої частини MRKTNG марафону
        Катерина Волошина
        Катерина Волошина

        продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

        Володимир Рабчун

        ведучий

        Ведучі першої частини MRKTNG марафону
        10:10-10:30
        Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші
        Anna-Ilyenko
        Анна Ільєнко

        Sales & Development Director

        Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші
        • Війна як нова норма: які нові споживчі патерни сформувалися в українців всередині країни
        • Два найбільш «включених» сегменти споживачів: хто не відкладає життя на потім
        • Які товари та сервіси створювати, як комунікувати — результати спеціального дослідження споживчих трендів
        10:30-10-50
        Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі
        Сергій Грабчак
        Сергій Грабчак

        директор з маркетингу

        Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі
        10:50-10:55
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Соціальний маркетинг»
        10:55-11:15
        Тема уточнюється
        Ігор Блистів
        Ігор Блистів

        директор з маркетингу на інновацій

        Тема уточнюється
        11:15-11:20
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Brand Experience»
        11:20-12:10

        Формат: live подкаст

        «Не під запис» з Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем: про гучні комунікації CHER‘17 та сімейне управління бізнесом
        Олександра Погоріла
        Ведуча
        Олександра Погоріла

        засновниця та керівна партнерка UAGENCY, директорка з комунікацій UFuture

        Ведуча
        Анна Давиденко

        celebrity marketing manager та співавторка подкасту «Не під запис»

        Тетяна Парфільєва
        Тетяна Парфільєва

        Cпівзасновниця та креативна директорка

        Іван Кришталь
        Іван Кришталь

        Cпівзасновник та CEO

        «Не під запис» з Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем: про гучні комунікації CHER‘17 та сімейне управління бізнесом
        12:10-12:15
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Колаборація брендів»
        12:15-12:55

        Формат: public talk

        Реверсія комунікацій глобальних брендів: як Україна задає тренди для світу на прикладі кейсу BRIT
        Марія Богатікова
        Модератор
        Марія Богатікова

        Head of PR

        Марія Бабко
        Марія Бабко

        керівниця департаменту маркетингу

        Наталя Холод
        Наталя Холод

        засновниця та СЕО

        Олександр Черепкін
        Олександр Черепкін

        Key Account Sales в Україні

        Реверсія комунікацій глобальних брендів: як Україна задає тренди для світу на прикладі кейсу BRIT
        12:55-13:00
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Міжнародна кампанія»

        Ведучі другої частини MRKTNG марафону

        Катерина Волошина
        Катерина Волошина

        продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

        Нікіта Добринін

        ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер

        13:00-13:20
        Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі
        Олександр Шевченко
        Олександр Шевченко

        заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу

        Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі
        13:20-13:40
        Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації
        Ксенія Сікорська
        Ксенія Сікорська

        маркетинг-директорка

        Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації
        13:40-13:45
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Кампанія в соцмережах»
        13:45-14:05
        Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї
        Іванченко
        Віктор Іванченко

        керівник Strategy & R&D

        Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї
        14:05-14:10
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Кампанія за участі інфлюенсера»
        14:10-15:00

        Формат: дискусійна панель

        Як з лимону зробити лимонад: правила «маркетингу» війни
        Модератор
        Тетяна Шерман

        керівниця департаменту маркетингу і комунікацій

        Катерина Сахарнова

        директор з маркетингу

        Антон Бокий
        Антон Бокий

        Head of Group Brand Marketing

        Ганна Кочегура
        Ганна Кочегура

        комікеса, резидентка Підпільного Стендапу

        Поліна Толмачова

        маркетинг-директорка ICTV та ICTV2

        Борис Цомая

        експерт з маркетингу

        Як з лимону зробити лимонад: правила «маркетингу» війни
        • Як під час повномасштабної війни українці — ті, хто з тих самих лимонів, які щоденно підсовує життя, зробить лимонад та ще й «упакує» його так, що весь світ спостерігатиме за солдаутом
        • Як навіть у трагічних явищах сьогодення та минулого ми бачимо можливості для створення потужних продуктів: гумор як зброя, символи війни, що стають відомими на весь світ
        • Як не виходити за межі допустимого, які ми власноруч дбайливо будуємо у світі, що вже давно перетнув всі кордони здорового глузду
        15:00-15:30
        Обід

        Ведучі третьої частини MRKTNG марафону

        Катерина Волошина
        Катерина Волошина

        продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

        Ірина Прокоф‘єва

        ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень

        15:30-15:50
        Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ
        Надія Сперчун

        директорка з маркетингу

        Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ
      • Як глобальні події впливають на сприйняття брендів
      • Чому важливо враховувати поточну ситуацію у країні для побудови довірливих відносин з аудиторією
      • Як швидка реакція на події допомагає залишатись актуальними
      • Адаптація контенту: перехід від розважального до більш інформативного або підтримуючого в умовах кризи
      • Як нова стратегія допомогла телеканалу зберегти та розширити аудиторію
      • 15:50-16:10
        Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA
        Василина Петлицька

        директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY

        Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA
      • Маркетинг категорії догляду за волоссям: виклики і особливості у високому ціновому сегменті
      • Як сервіси стають входом клієнта у категорію
      • Навіщо EVA, що стала EVA BEAUTY, власні салони краси
      • 16:10-16:15
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Ситуативний маркетинг»
        16:15-16:35
        Тема уточнюється
        Олена Плахова
        Олена Плахова

        директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

        Тема уточнюється
        16:35-16:40
        Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Штучний інтелект»
        16:40-17:00
        Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
        Olena Andrienko
        Олена Андрієнко

        заступниця директора з правових питань

        Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
        Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
        • Огляд напрямків використання ШІ в рекламі — на базі досліджень, як люди не розрізняють оригінальний та синтетичний контент + проникнення ШІ у рекламу та комунікації
        • Стратегія регулювання ШІ в Україні — огляд Конвенції про ШІ
        • Думки ВОІВ і законодавства з приводу ШІ
        • Рекомендації для медіа та реклами щодо використання ШІ
        17:00-17:20
        Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів
        Катерина Співакова
        Катерина Співакова

        директор з комунікацій та GR

        Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів
      • Як визначати основних стейкхолдерів вашого бізнесу
      • Механіки взаємодії та техніки залучення стейкхолдерів: приклади та кейси креативного залучення
      • Інсайти якісної та стійкої взаємодії зі стейкхолдерами
      • 17:20-17:40
        Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки
        Оксана Стехіна

        CBDO dentsu Ukraine та Global Network Director iProspect Global

        Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки
      • Як застосовувати український досвід маркетингу для досягнення успіху у глобальних корпораціях
      • Чому українська гнучкість і адаптивність більш ефективна, ніж європейська системність
      • Які особливі навички потрібні для забезпечення безперебійного функціонування спільноти із 42 глобальних ринків
      • Як культурні і соціальні виклики спіткають новачків при роботі з міжнародними ком'юніті
      • Робочі нюанси та сюрпризи українців в Британії
      • 17:40-18:00
        Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність
        Валерія Лавська

        CMO

        Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність
      • Чому від початку повномасштабного вторгнення агенція обрала новий вектор — агенція 360°
      • Як просувати агенцію, де кожен з напрямів часто має різну ЦА
      • Чому маркетинг агенції не дорівнює лідогенерація: на яких каналах комунікації варто сфокусуватися
      • 18:00-18:50

        Формат: дискусійна панель

        Інклюзивні продукти та сервіси: що треба впровадити українським бізнесам уже зараз
        YUriy-Hladkyy
        Модератор
        Юрій Гладкий

        засновник і СЕО

        Олена Зубарєва
        Олена Зубарєва

        директор зі стратегічних комунікацій

        Ірина Метньова

        засновниця і креативна директорка

        Олена Осипчук
        Олена Осипчук

        PR-директорка

        Олексій Волошин
        Олексій Волошин

        CEO керуючої компанії

        Інклюзивні продукти та сервіси: що треба впровадити українським бізнесам уже зараз
      • Як створювати простори, продукти та сервіси під потреби різних верств
      • Як комунікувати з людьми з інвалідністю: про зовнішні комунікації з клієнтами та внутрішні комунікації зі співробітниками
      • Чому інклюзивінсть — must для українських бізнесів
      • 18:50-19:00
        Завершення MRKTNG марафону

        Долучайтеся до MRKTNG марафону, аби:

        1.

        Завести нові знайомства та започаткувати партнерства серед 400+ маркетологів, PR- та диджитал-фахівців.

        2.

        Обрати найефективніші стратегії просування вашого бренда на різних платформах та ринках.

        3.

        Створювати безбар'єрні рішення та стати лавмарком з інклюзивності.

        4.

        Перейняти найкращі практики соціальних проєктів.

        5.

        Задіяти нові технології, поки конкуренти продовжують гратися із ChatGPT.

        головні теми mrkth 2024

        • Маркетинг в українських реаліях:

          тренди, цифри, інсайти.

        • Безбар’єрність як must have для українських бізнесів:

          як зробити ваш продукт / сервіс доступним і зручним для людей з інвалідністю.

        • Соціальні проєкти:

          якщо у вас їх зараз немає у портфелі, вас немає як бізнесу.

        • Лояльність:

          як залучити споживача, утримати його сервісом та вау-маркетингом в умовах великої війни.

        Image

        Відчуваєте, що обсяги завдань постійно зростають, дедлайни горять і ви не встигаєте за інфоприводами? Отримайте інструменти, які спростять ваш робочий процес та допоможуть досягти бажаного результату без виснаження.

        Реєструйтеся на MRKTNG марафон, аби перейняти перевірені стратегії від найвідоміших брендів та креативних агенцій.

          Спеціальна вартість до 20 червня

          днів
          годин
          хвилин
          секунд
          6000*
          8000

          *вартість квитка вказана до оподаткування

          MRKTNG марафон буде корисним для:

          Маркетинг, комунікаційних, диджитал та креативних фахівців

          які розширять професійну мережу, опанують тренди та знайдуть натхнення на нові проєкти.

          Власників та СЕО бізнесу

          які зможуть оптимізувати бюджети та підвищити ефективність маркетингових активностей

          Новачків індустрії

          які відразу зануряться у дієві методи просування бренда та отримають цінні знання від практиків

          Під час MRKTNG марафону відбудеться нагородження переможців конкурсу маркетингових проєктів X-RAY Marketing Awards.

          Учасники першими дізнаються кейси переможців за номінаціями Brand Experience, «Соціальний маркетинг», «Штучний інтелект», «Ситуативний маркетинг», «Кампанія у соцмережах», «Кампанія за участі інфлюенсера», «Міжнародна кампанія», «Колаборація брендів».

          - маркетологів вважають нестачу ресурсів топвикликом у їхній роботі сьогодні.

          Дізнайтеся, як запускати дієві кампанії в умовах жорстких обмежень бюджету, на MRKTNG марафоні.

            Спеціальна вартість до 20 червня

            днів
            годин
            хвилин
            секунд
            6000*
            8000

            *вартість квитка вказана до оподаткування

            Image

            Відгуки

            Партнер, що приймає

            Водний парнер

            Пивний партнер

            Алкогольні партнери

            Квітковий партнер

            Кавовий партнер

            Солодкі партнери

            Фруктовий партнер

            ПАРТНЕР КОНКУРСУ X-RAY

            Партнер трансляції

            Медіапартнери

            Організатори

            Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять

            лідер ділового контенту Delo.ua
            онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua
            дайджест ділової жінки Womo.ua
            журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших»

            Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких

            Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу
            PR марафон: огляд трендів у PR-галузі
            Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу
            She Congress: досвід ділових жінок

            Marketing Media Review

            онлайн-медіа про маркетинг, креатив та комунікації: новини, огляди трендів, авторські колонки, кейси та інтерв’ю.

            To top