bws logo

Зачекайте...

Без назви-1

25.06.2024, Київ, офлайн

БРЕНДИНГ НАДМОЖЛИВОСТЕЙ

Адаптуйте свій маркетинг під зміни ринку та навчіться створювати ефективні кампанії з обмеженими ресурсами

БРЕНДИНГ НАДМОЖЛИВОСТЕЙ

Генеральний партнер

Генеральний інформаційний партнер

Програма

Програма

9:00 - 9:55
Реєстрація, вітальна кава
9:55:-10:10
Ведучі першої частини MRKTNG марафону
Катерина Волошина
Катерина Волошина

продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

Володимир Рабчун

ведучий

Ведучі першої частини MRKTNG марафону
10:10-10:30
Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші
Anna-Ilyenko
Анна Ільєнко

Sales & Development Director

Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші
  • Війна як нова норма: які нові споживчі патерни сформувалися в українців всередині країни
  • Два найбільш «включених» сегменти споживачів: хто не відкладає життя на потім
  • Які товари та сервіси створювати, як комунікувати — результати спеціального дослідження споживчих трендів
10:30-10-50
Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі
Сергій Грабчак
Сергій Грабчак

директор з маркетингу

Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі
10:50-10:55
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Соціальний маркетинг»
10:55-11:15
Як бренди змінюють культуру
Ігор Блистів
Ігор Блистів

директор з маркетингу на інновацій

Як бренди змінюють культуру
11:15-11:20
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Brand Experience»
11:20-12:10

Формат: live подкаст

«Не під запис» з Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем: про гучні комунікації CHER‘17 та сімейне управління бізнесом
Олександра Погоріла
Ведуча
Олександра Погоріла

засновниця та керівна партнерка UAGENCY, директорка з комунікацій UFuture

Ведуча
Анна Давиденко

celebrity marketing manager та співавторка подкасту «Не під запис»

Тетяна Парфільєва
Тетяна Парфільєва

Cпівзасновниця та креативна директорка

Іван Кришталь
Іван Кришталь

Cпівзасновник та CEO

«Не під запис» з Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем: про гучні комунікації CHER‘17 та сімейне управління бізнесом
12:10-12:15
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Колаборація брендів»
12:15-12:55

Формат: public talk

Реверсія комунікацій глобальних брендів: як Україна задає тренди для світу на прикладі кейсу BRIT
Марія Богатікова
Модератор
Марія Богатікова

Head of PR

Марія Бабко
Марія Бабко

керівниця департаменту маркетингу

Наталя Холод
Наталя Холод

засновниця та СЕО

Олександр Черепкін
Олександр Черепкін

Key Account Sales в Україні

Реверсія комунікацій глобальних брендів: як Україна задає тренди для світу на прикладі кейсу BRIT
12:55-13:00
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Міжнародна кампанія»

Ведучі другої частини MRKTNG марафону

Катерина Волошина
Катерина Волошина

продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

Нікіта Добринін

ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер

13:00-13:20
Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі
Олександр Шевченко
Олександр Шевченко

заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу

Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі
13:20-13:40
Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації
Ксенія Сікорська
Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка

Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації
13:40-13:45
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Кампанія в соцмережах»
13:45-14:05
Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї
Іванченко
Віктор Іванченко

керівник Strategy & R&D

Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї
14:05-14:10
Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Кампанія за участі інфлюенсера»
14:10-15:00

Формат: дискусійна панель

Як з лимону зробити лимонад: правила «маркетингу» війни
Модератор
Тетяна Шерман

керівниця департаменту маркетингу і комунікацій

Катерина Сахарнова

директор з маркетингу

Антон Бокий
Антон Бокий

Head of Group Brand Marketing

Ганна Кочегура
Ганна Кочегура

комікеса, резидентка Підпільного Стендапу

Поліна Толмачова

маркетинг-директорка ICTV та ICTV2

Борис Цомая

експерт з маркетингу

Як з лимону зробити лимонад: правила «маркетингу» війни
  • Як під час повномасштабної війни українці — ті, хто з тих самих лимонів, які щоденно підсовує життя, зробить лимонад та ще й «упакує» його так, що весь світ спостерігатиме за солдаутом
  • Як навіть у трагічних явищах сьогодення та минулого ми бачимо можливості для створення потужних продуктів: гумор як зброя, символи війни, що стають відомими на весь світ
  • Як не виходити за межі допустимого, які ми власноруч дбайливо будуємо у світі, що вже давно перетнув всі кордони здорового глузду
15:00-15:30
Обід

Ведучі третьої частини MRKTNG марафону

Катерина Волошина
Катерина Волошина

продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

Ірина Прокоф‘єва

ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень

15:30-15:50
Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ
Надія Сперчун

директорка з маркетингу

Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ
  • Як глобальні події впливають на сприйняття брендів
  • Чому важливо враховувати поточну ситуацію у країні для побудови довірливих відносин з аудиторією
  • Як швидка реакція на події допомагає залишатись актуальними
  • Адаптація контенту: перехід від розважального до більш інформативного або підтримуючого в умовах кризи
  • Як нова стратегія допомогла телеканалу зберегти та розширити аудиторію
  • 15:50-16:10
    Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA
    Василина Петлицька

    директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY

    Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA
  • Маркетинг категорії догляду за волоссям: виклики і особливості у високому ціновому сегменті
  • Як сервіси стають входом клієнта у категорію
  • Навіщо EVA, що стала EVA BEAUTY, власні салони краси
  • 16:10-16:15
    Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Ситуативний маркетинг»
    16:15-16:35
    Big Data як інструмент маркетолога
    Ганна Дьяконова
    Ганна Дьяконова

    керівниця BigData team

    Big Data як інструмент маркетолога
    16:35-16:40
    Нагородження переможців Конкурсу X-RAY у номінації «Штучний інтелект»
    16:40-17:00
    Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
    Olena Andrienko
    Олена Андрієнко

    заступниця директора з правових питань

    Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
    Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності
    • Огляд напрямків використання ШІ в рекламі — на базі досліджень, як люди не розрізняють оригінальний та синтетичний контент + проникнення ШІ у рекламу та комунікації
    • Стратегія регулювання ШІ в Україні — огляд Конвенції про ШІ
    • Думки ВОІВ і законодавства з приводу ШІ
    • Рекомендації для медіа та реклами щодо використання ШІ
    17:00-17:20
    Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів
    Катерина Співакова
    Катерина Співакова

    директор з комунікацій та GR

    Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів
  • Як визначати основних стейкхолдерів вашого бізнесу
  • Механіки взаємодії та техніки залучення стейкхолдерів: приклади та кейси креативного залучення
  • Інсайти якісної та стійкої взаємодії зі стейкхолдерами
  • 17:20-17:40
    Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки
    Оксана Стехіна

    CBDO dentsu Ukraine та Global Network Director iProspect Global

    Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки
  • Як застосовувати український досвід маркетингу для досягнення успіху у глобальних корпораціях
  • Чому українська гнучкість і адаптивність більш ефективна, ніж європейська системність
  • Які особливі навички потрібні для забезпечення безперебійного функціонування спільноти із 42 глобальних ринків
  • Як культурні і соціальні виклики спіткають новачків при роботі з міжнародними ком'юніті
  • Робочі нюанси та сюрпризи українців в Британії
  • 17:40-18:00
    Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність
    Валерія Лавська

    CMO

    Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність
  • Чому від початку повномасштабного вторгнення агенція обрала новий вектор — агенція 360°
  • Як просувати агенцію, де кожен з напрямів часто має різну ЦА
  • Чому маркетинг агенції не дорівнює лідогенерація: на яких каналах комунікації варто сфокусуватися
  • 18:00-18:50

    Формат: дискусійна панель

    Інклюзивні продукти та сервіси: що треба впровадити українським бізнесам уже зараз
    YUriy-Hladkyy
    Модератор
    Юрій Гладкий

    засновник і СЕО

    Олена Зубарєва
    Олена Зубарєва

    директор зі стратегічних комунікацій

    Ірина Метньова

    засновниця і креативна директорка

    Олена Осипчук
    Олена Осипчук

    PR-директорка

    Олексій Волошин
    Олексій Волошин

    CEO керуючої компанії

    Інклюзивні продукти та сервіси: що треба впровадити українським бізнесам уже зараз
  • Як створювати простори, продукти та сервіси під потреби різних верств
  • Як комунікувати з людьми з інвалідністю: про зовнішні комунікації з клієнтами та внутрішні комунікації зі співробітниками
  • Чому інклюзивінсть — must для українських бізнесів
  • 18:50-19:00
    Завершення MRKTNG марафону
    400
    учасників
    2
    панельні дискусії
    20+
    спікерів
    Image Image Image

    З лимонів – лимонад. Брендинг надможливостей

    У 2024 році українському бренду недостатньо просто бути присутнім в інфопросторі. Це база. Сьогодні перед маркетологами та комунікаційними фахівцями стоять нові завдання:

    • побудова клієнтського сервісу
    • створення безбар’єрних рішень
    • пошук нестандартних колаборацій
    • робота з репутацією
    • посилення бренда роботодаця
    • використання нових технологій та ШІ

    Найважливіший скіл, який опанували і продовжують вдосконалювати маркетологи в Україні, — «робити з лимонів лимонад». Всупереч обставинам вони запускають кампанії з мільйонними охопленнями, вражають світ креативом та створюють неймовірні соціальні проєкти.

    MRKTNG марафон об’єднає топових фахівців індустрії, аби обмінятися найкращими практиками перетворення викликів у можливості для зростання бренда.

    Спікери

    Цьогоріч на MRKTNG марафоні досвідом поділяться
    Сергій Грабчак

    Сергій Грабчак

    директор з маркетингу

    Тема: Моя безбар‘єрність: як Ощадбанк розбудовує безбар’єрне суспільство у фінансовому секторі

    Ганна Дьяконова

    Ганна Дьяконова

    керівниця BigData team

    Тема: Big Data як інструмент маркетолога

    Тетяна Парфільєва

    Тетяна Парфільєва

    Cпівзасновниця та креативна директорка

    Іван Кришталь

    Іван Кришталь

    Cпівзасновник та CEO

    Ксенія Сікорська

    Ксенія Сікорська

    маркетинг-директорка

    Тема: Як обрати унікальну нішу для КСО ініціатив та тримати точку диференціації

    Тетяна Шерман

    керівниця департаменту маркетингу і комунікацій

    Іванченко

    Віктор Іванченко

    керівник Strategy & R&D

    Тема: Обмеження ресурсів — не привід обмежувати ідеї

    Олена Осипчук

    Олена Осипчук

    PR-директорка

    Ірина Метньова

    засновниця і креативна директорка

    Наталя Холод

    Наталя Холод

    засновниця та СЕО

    Оксана Стехіна

    CBDO dentsu Ukraine та Global Network Director iProspect Global

    Тема: Як приборкати чорного лебедя: український досвід, британський офіс і 42 глобальні ринки

    Олена Зубарєва

    Олена Зубарєва

    директор зі стратегічних комунікацій

    Олексій Волошин

    Олексій Волошин

    CEO керуючої компанії

    Ірина Прокоф‘єва

    ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень

    Катерина Волошина

    Катерина Волошина

    продюсерка MRKTNG марафону, головна редакторка mmr.ua

    Катерина Співакова

    Катерина Співакова

    директор з комунікацій та GR

    Тема: Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів

    Катерина Сахарнова

    директор з маркетингу

    Ганна Кочегура

    Ганна Кочегура

    комікеса, резидентка Підпільного Стендапу

    Василина Петлицька

    директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY

    Тема: Від мас-маркету до сегменту «+»: новий формат EVA BEAUTY від EVA

    Олександр Черепкін

    Олександр Черепкін

    Key Account Sales в Україні

    Олександр Шевченко

    Олександр Шевченко

    заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу

    Тема: Як Укрзалізниця перетворює старі проблеми на нові козирі

    Надія Сперчун

    директорка з маркетингу

    Тема: Бути доречними під час війни. Кейс зміни позиціонування телеканалу ТЕТ

    Володимир Рабчун

    ведучий

    Нікіта Добринін

    ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер

    Антон Бокий

    Антон Бокий

    Head of Group Brand Marketing

    Anna-Ilyenko

    Анна Ільєнко

    Sales & Development Director

    Тема: Неанонімні шопоголіки: які аудиторії продовжують активно витрачати гроші

    Марія Бабко

    Марія Бабко

    керівниця департаменту маркетингу

    Анна Давиденко

    celebrity marketing manager та співавторка подкасту «Не під запис»

    Борис Цомая

    експерт з маркетингу

    Ігор Блистів

    Ігор Блистів

    директор з маркетингу на інновацій

    Тема: Як бренди змінюють культуру

    Поліна Толмачова

    маркетинг-директорка ICTV та ICTV2

    Олександра Погоріла

    Олександра Погоріла

    засновниця та керівна партнерка UAGENCY, директорка з комунікацій UFuture

    Марія Богатікова

    Марія Богатікова

    Head of PR

    Валерія Лавська

    CMO

    Тема: Маркетинг агенції у кризовий час: як створювати додану цінність

    YUriy-Hladkyy

    Юрій Гладкий

    засновник і СЕО

    Olena Andrienko

    Олена Андрієнко

    заступниця директора з правових питань

    Тема: Трикутник драми: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності

    Формат участі

    Offline

    • Досвід 25+ спікерів
    • Нетворкінг з понад 400 колегами
    • Участь у нагородженні X-RAY Marketing Awards
    • Кава-брейки
    • Обід
    • Презентації спікерів
    • Запис заходу
    Зареєструватися

    Долучайтеся до MRKTNG марафону, аби:

    1.

    Завести нові знайомства та започаткувати партнерства серед 400+ маркетологів, PR- та диджитал-фахівців.

    2.

    Обрати найефективніші стратегії просування вашого бренда на різних платформах та ринках.

    3.

    Створювати безбар'єрні рішення та стати лавмарком з інклюзивності.

    4.

    Перейняти найкращі практики соціальних проєктів.

    5.

    Задіяти нові технології, поки конкуренти продовжують гратися із ChatGPT.

    головні теми mrkth 2024

    • Маркетинг в українських реаліях:

      тренди, цифри, інсайти.

    • Безбар’єрність як must have для українських бізнесів:

      як зробити ваш продукт / сервіс доступним і зручним для людей з інвалідністю.

    • Соціальні проєкти:

      якщо у вас їх зараз немає у портфелі, вас немає як бізнесу.

    • Лояльність:

      як залучити споживача, утримати його сервісом та вау-маркетингом в умовах великої війни.

    Image

    Відчуваєте, що обсяги завдань постійно зростають, дедлайни горять і ви не встигаєте за інфоприводами? Отримайте інструменти, які спростять ваш робочий процес та допоможуть досягти бажаного результату без виснаження.

    Реєструйтеся на MRKTNG марафон, аби перейняти перевірені стратегії від найвідоміших брендів та креативних агенцій.

    MRKTNG марафон буде корисним для:

    Маркетинг, комунікаційних, диджитал та креативних фахівців

    які розширять професійну мережу, опанують тренди та знайдуть натхнення на нові проєкти.

    Власників та СЕО бізнесу

    які зможуть оптимізувати бюджети та підвищити ефективність маркетингових активностей

    Новачків індустрії

    які відразу зануряться у дієві методи просування бренда та отримають цінні знання від практиків

    Під час MRKTNG марафону відбудеться нагородження переможців конкурсу маркетингових проєктів X-RAY Marketing Awards.

    Учасники першими дізнаються кейси переможців за номінаціями Brand Experience, «Соціальний маркетинг», «Штучний інтелект», «Ситуативний маркетинг», «Кампанія у соцмережах», «Кампанія за участі інфлюенсера», «Міжнародна кампанія», «Колаборація брендів».

    - маркетологів вважають нестачу ресурсів топвикликом у їхній роботі сьогодні.

    Дізнайтеся, як запускати дієві кампанії в умовах жорстких обмежень бюджету, на MRKTNG марафоні.

    Image

    Відгуки

    Партнер, що приймає

    Водний парнер

    Пивний партнер

    Алкогольні партнери

    Квітковий партнер

    Кавовий партнер

    Солодкі партнери

    Фруктовий партнер

    ПАРТНЕР КОНКУРСУ X-RAY

    Партнер трансляції

    Медіапартнери

    Організатори

    Ekonomika+ — бізнес/медіа бюро, до якого входять

    лідер ділового контенту Delo.ua
    онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua
    дайджест ділової жінки Womo.ua
    журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших»

    Компанія щорічно проводить майже 20 бізнес-заходів, серед яких

    Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу
    PR марафон: огляд трендів у PR-галузі
    Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу
    She Congress: досвід ділових жінок

    Marketing Media Review

    онлайн-медіа про маркетинг, креатив та комунікації: новини, огляди трендів, авторські колонки, кейси та інтерв’ю.

    To top